Friday, July 6, 2012

New in igen :))

Heej bloggen igår var jeg i centeret igen havde glemt at købe noget fra sidste gang også skulle jeg også hente Katrines gavekort :D som jeg ikke lige fik et billede af da det allerede er sendt håber du får det snart katrine :)). her er hvad jeg ellers købte ;)

Der var udsalg i Glitter så fik lige købt mig lidt gotter det x)


Sød træ halskæde


Grå blå øreringe som jeg synes ville være rigtig fede at gå med til vinter med fx den sweater der er længer nede :)) men den kan self bruges året rundt.


Bare simple øreringe med sølv og diamander :))


Guldring der symbolisere frihed :))


Ankelkæde med peace tegn føler mig lidt hippie med det der fred og frihed men det er jo to meget gode ting :D


2 gennemsigtige solcreme fordi jeg havder den måde man ser ud når man har hvid solcreme over det hele :)) synes det er vigtigt og så for  man ikke hudkræft  og man ser yngre ud i længere tid og jeg vil personligt ligne en inskrumpet kartoffel så sent som muligt ;)

Til min mor der elsker at lave sine smykker selv


Til min nye vandfaste mascara fra sidste indlæg :))


Min nye oversize vinter sweater burde nok ikke købe vinter tøj om sommmeren med den var orginalt sat til 250 og var sat ned til en hundredemand ;D så kunne ikke lade være

det var alt for i dag måske :))

xoxo Christina :))

2 comments:

  1. Lækkert med en lille shoppingtur ;)



    http://thekrayats-ordinaryday.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. Hvor er det bare fedt. Virkelig lækre smykker! Så fed blog du har. Jeg er ny her. Men har allerede sprollet den i gennem et par gange. Fedt arbejde. Forsæt sådan!

    Kig gerne forbi
    www.smilduerpaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥