Saturday, October 27, 2012

New in (Canada shopping) :D

Heej bloggen som i nok ved har jeg lige været i canada og der har jeg shopped :D <3 så jeg tænkte i nk gerne ville se det, så her kommer det :)) har overaskende (for mig selv) ikke købt noget tøj bortset fra en sweatshirt og en hue :))

2stk neglelak fra essie :))

en isbjørne hue :)) jeg kunne ikke lade være :D

starbucks kop ?
:D


The body shop tea tree wash, toner og lotion :))
3 Bath and body works body splash

1. moonlight path
2. love love love
3. pink chiffon
 
Bath and body works anti bacterial hand gel :))
1. winter cranberry
1. ocean
1. holly berry wreath
3. jungle camouflage

2 gentle foam hand wash, 1 moisturizeing hand wash :))
the body shop macadamia straightening balm :II

 
lush ocean salt ( skruppe maske ) og shine so bright (split end treatment :)) )


lige hvordan den ser ud inden i en pastelblå farve med store hav salt stykker :)

The body shop papaya shower gel :)

 
Garnier Frugtis hair oil :D

 
Maybelline baby lips
den blå = grape vine, orange cherry me
 
 
 min vancouver canada sweatshirt fra en souvenir butik :))

NYC - New york color
bordeaux rød neglelak
beige perlemor neglelak
og en foundation :))
 
jeg tror det er det håber ikke at jeg har glemt noget, men det var vidst det for denne gang vi ses
xoxo Christina :) <3

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥