Saturday, October 6, 2012

review på veet hair removal cream :))

Heej bloggen Idag vil jeg anmelde et produkt jeg købte for et pænt stykke tid siden og jeg sagde at jeg ville fortælle jer hvad jeg synes om den når tiden var inde, og de er den nu ;)


Hmmm hvis jeg skulle give den stjerner fra 1- 10 ville det være 2 :I
den er ikke særlig god og jeg ville aldrig i livet købe den igen!!

ting jeg ikke kan lide ved den.

- den lugter meget grimt en blanding af stærk sved og gammel sæbe Adr!

- virker ikke optimalt, der er stadig mange hår tilbage efter du har brugt skraberen (den opløser ikke hårene inden for den tidsgrænse man må have pruduktet på benene)

- at den ikke må sidde længere end den må for hvis den måtte ville den måske virke bedre...

- at emballagen er virkelig tynd og nemt kan gå i stykker

- at det er en tube også lige som den anden at den er så tynd. fordi når man skal have låget af bliver man nød til at trykke på den (holde fast) og når man så for låget af er der stor risiko for at cremen falder ud.

- at det er svært at få cremen af skraberen, man har jo ikke så lang tid til at fjerne det og hvis det bliver på for længe kan der ske noget med dine ben, du kan fx få udslæt og det vil vi ikke.

- at den den er "ond" hvis du har ar hvis man bruger den på ar kommer det til at svi og brænde og det er ikke godt for en klodsmajor som mig der har knæene fyldt med ar :-/

ville også lave en med ting jeg kan lide ved den... men problemet er at der ikke er nogle

Grunden til at jeg så har givet den 2 istedet for 0 er at den virker en lille smule de fleste af hårene ryger med eller halt med.

så ja det er meget nemt at se at jeg virkelig ikke kan lide denne crem og under ingen omstændigheder anbefale den :P

men det var vidst det for idag håber at indlæget har været til hjælp ;))

xoxo Christina <3

1 comment:

  1. Prøvede den også for nogle år siden, og den virkede bare overhoved ikke ;)

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥