Friday, February 15, 2013

Asos og Sverige new in :))

Heej bloggen så i dag har jeg været i sverige, malmö og shoppe det var rigtig hyggeligt, og jeg blev rigtig forkælet, brugte ikke en krone i sverige :)) og i går fik jeg min bestilling fra asos.com :))

jeg tænkte at jeg ville vise jer mine nye ting :)) <3

ASOS
 

Stila merry & bright pallete :))

 
Models own Lip and cheek stain :))
 
 
Barry M lipstick i nr 155 :))
Sverige :))
 
Bik bok

 
 
 
øreringene var en gave fra butikken ved ikke lige hvorfor men de er da meget søde :))

 
Skopunkten
 

 
 
KICKS
 
 
 
Har i fået nongle nye ting for nyelig :))
 
men det var det for i dag :))
 
xoxo Christina <3 :))
 
 
 
 



4 comments:

  1. Uh, fed Stila Palette, jeg troede faktisk først det var en bog (tsk. en gang nørd, altid nørd xD)

    Har faktisk selv været i H&M så sent som i går, og fik en hel del nye øreringe - i en mængde jeg faktisk aldrig rigtig køber den slags i på én gang. Også lidt neglelak selvfølgelig, hmmm, burde faktisk se at få delt det på bloggen :P

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. nice nok :)) vil i hvert fald gerne se det :)) <3

      Delete
  2. LÆkre ting. har faktisk selv læbestiften :-) Jeg har en lækker konkurrence kørende på min blog hvor du har muligheden for at vinde 2 Stine A smykker til en værdi på 700 kr. Kig gerne forbi og deltag hvis det lyster! :-) http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/02/konkurrence-stine-a.html

    Knus

    ReplyDelete
    Replies
    1. læbestiften er også flot ;)) det lyder spænnende kigger forbi :))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥