Sunday, February 3, 2013

Review på Maybelline The Rocket Mascara! ;D

Heejd bloggen i dag vil jeg lave et rewiev på Maybelline The Rocket Mascara som også var i mit New in for lidt tid siden, og må jeg bare sige jeg elsker den, den er fantastisk, ville jo rigtig havde købt den normale, men fik den i vandfast istedet, men det gør ikke så meget den er fantastisk. børsten er perfekt. De små "hår" er hårde men bøjelige, dine vipper klumper ikke de bliver skildt af og den giver rigtig god længte. Som min yndlings guru sagde jo mere du putter på jo længere bliver dine vipper, det er helt fantastisk, elsker den!! :))

jeg har meget tynde vipper og mine vipper og de fleste mascara får mine vipper til at tynge nedaf fordi mascaren er så tung at mine vipper ikke kan holde sig oppe, men ikke den her!! <3 jeg bruger en eyelash curler om morgenen og normalt plejer buen at være flad i løbet af næsten ingen tid, men med den her holder den hele dagen, kan ikke fatte hvordan det kan lade sig gøre, synes jeg har prøvet så mange mascara, men intet er som den her.

det eneste der måske ikke er så godt ved den, den siger jo at den giver mega volumen, det synes jeg ikke at den gør så meget men den giver fantastisk længte, men hvis man bygger den lidt længere op en jeg gør kommer det nok ;)) vil i hver fald helt klart anbefale den, kan ikke love at du vil elske den men det gør jeg!! :))

tænkte at jeg lige ville vise et billede af den og mine vipper med den på :)) <3 ved ikke om billederne er så gode og vidste ikke lige hvilket lys der var bedst så tog bare 2 billeder :))



 


 
men det var alt for i dag håber at i kunne lide indlæget og at det var til hjælp hvis du overvejer at købe denne mascara ;)) <3
 
xoxo Christina :)) <3












10 comments:

  1. Det ser super godt ud!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    ReplyDelete
  2. Det ser rigtig godt ud :-)

    Vi har på vores blog et giveaway kørende, hvor man kan vinde ansigtsmasker mod uren hud, vi håber at du vil deltage!

    http://thebcloset.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. yay man kan altid bruge flere masker, kigger lige forbi! :)) <3

      Delete
  3. wow for nogle øjenvipper :D:D


    http://etsofieliv.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe :)) er også ret glad for dem, de er naturligt lange men med mascara er de bare BAM!! :)) <3

      Delete
    2. Jah, de er virkelig baaaaam - man kan dælme ikke undgå se dine øjne i hvert fald :D

      Delete
  4. Den ser god ud! :-)
    Har du lyst til at følges?

    //GIVE-AWAY igang på bloggen //
    www.carolinereesboell.blogspot.dk

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥