Sunday, March 24, 2013

Aussie og clinique :))

heej bloggen så her i sidste uge tog min søster til USA og hun fik selfølgelig ikke lov til at tage afsted uden en lille indkøbs liste fra mig af :))

jeg fik to store falsker Aussi moist shampo og balsam og en clinique almost powder, da den anden snart er tom ;))

shampoen går der nok lidt tid før jeg kan bruge da jeg stadig har okay meget tilbage i de flasker jeg købte sidste år, som der 750 ml i (har ca. 150-200 ml tilbage i hver) og der er næsten 900 ml i dem fra Aussie så den skal nok holde et pænt stykke tid :))

jeg er ikke helt sikker da jeg er forkølet men de har en mild duft at kokkosnød, som jeg normalt hader mere en noget andet men den her er faktisk meget god, måske er det fleste produkter med kokkosnød-duft bare meget stærke :))

men her er de :))


 

 
men det var et lille mini indlæg for idag :))
skal til slagelse i morgen så der kommer måske et new in :))
 
xoxo Christina :)) ♥

8 comments:

  1. Hold da op en stor flaske shampoo ;-) - & hvis den har kokosnødduft så er det bare prikken over i'et! - Er helt besat af den duft :o)
    Virkelig fin blog!
    Kig gerne forbi (-:
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja men det er så mega billigt 10-15$ ca 60-90 kr pr flaske :)) det har den også ved bare ikke om det er normal eller mild pga forkølese men det er kokosnød blandet med et eller andet sødt :))

      Delete
  2. Det er altid lækkert at få ting med hjem fra udlandet ;)

    jeg har overvejet at lave en spørgerunde på min blog, og ville blive glad hvis du ville smide en kommentar hvis du har nogle på hjerte!

    - hejcirkeline.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det der, der var så mange ting jeg gerne ville have med hjem men ville ikke udsætte hende for, alt for meget besværd :))

      jeg kan da godt se om jeg kan komme på nogle ;))♥

      Delete
  3. ELSKER Aussie!!

    Det har også fast plads i mit bad <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glæder mig også til at prøve disse :)) ♥

      Delete
  4. Hooold da op en flaske! ;-) Jeg er vild med Aussies produkter, og især deres hårkure. De dufter skønt og virker rent faktisk i mit hår :-)

    Knus
    www.rikkesunds.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, det overasker mig faktisk, som den hår-freak jeg er og har hørt så meget godt om Aussie, at det er første gang jeg prøver det o.O :))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥