Saturday, April 27, 2013

Aussie miracle moist shampoo and conditioner review :))

Heej bloggen så jeg har nu haft Aussie miracle moist shampoo og conditioner i lidt over en måned og tænkte at jeg ville fortælle jer hvad jeg synes om den indtil videre laver nok et "final review" når jeg har brugt det hele men det er der nok lang tid til :))


Duft?
jeg synes duften er rigtig god selvom jeg normalt ikke kan lide kokosnøde duft, er denne blanding af kokosnød og en slags frugt-tyggegummi faktisk rigtig god :)) den er meget stærk så når man har brugt den i lang tid kan man godt blive træt af den, er ikke selv blevet elsker den stadig, men andre der har brugt den     (den store) blev ret trætte af duften til sidst. Duften holder i håret i pænt lang tid, jeg vasker mit hår hver anden dag og på vaskedagende kan man stadig dufte duoens duft fra det tideligere bad :)) (duftede totalt meget til mit hår da jeg skulle besvare ((: )

konsistens?
begge meget bløde og cremede, conditioneren er selvfølgelig lidt tykkere. Shampooen skummer rigtig meget og derfor synes jeg ikke man skal bruge så meget af den, det er også meget godt men man skal bruge mere conditioner end shampoo så når du er færdig med conditioneren er der nok 1/4 shampoo tilbage, jeg synes det ville være bedre hvis de løb tør nogenlunde samtidigt :))

hvad gør de for mit hår?
pretty much everything!♥ hehe ja denne duo er fantastisk. den fugter virkelig mit hår den gør alt det min tigi bedhead gjorde men den fugter bare håret mere :)) den gør mit hår mega blødt, mit hår skinner, men mit hår skinner altid, så tror ikke det er på grund af det :)) men synes virkelig at mit hår er mindre tørt :))

har i stadig nogle spørgsmål jeg ikke har dækket, så spørg løs♥ :))


men det var det for nu vi ses :))

xoxo Christina♥

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥