Saturday, April 13, 2013

København og New in :))

heej bloggen så i går var jeg i København med klassen, og siden lærende ikke måtte tage med tog vores skole leder med :)) vi startede med rundvisning på Christiansborg det var super kedeligt og så skulle vi sidde og se et møde der varede en time, men jeg hørte ikke så meget af hvad de sagde da jeg hørte musik og spillede hangman på min mobil :)) da mødet var slut ned og tog vores ting og gik ud til storkespringvandet også skulle der shoppes, købte faktisk ikke så meget synes jeg selv, kender i det når i ikke har planer om at købe noget og ikke har taget særlig mange penge med, så vil i have en hel masse ting og når du så siger nu skal jeg bare shoppe amok så er der bare ikke rigtig noget...?? eller er det bare mig :)) nå men i starten vandrede jeg lidt rundt med Cecilie inde i Illum og i H&M også stødte vi på Amalie og Rebecca :)) cille ville finde Ferdinand på burgerking og det havde jeg altså ikke lyst til så hun gik selv og jeg gik med pigerne vi ledte efter abercrombie men kunne ikke finde den, men vi fandt den til sidst :)) og i døren står en rigtig flot mandemodel som man kunne fået taget billede med, aner ikke hvem det var men han var pæn :)) da vi havde shoppet skulle vi tilbage til Christiansborg og spille et næsten 3 timers langt spil hvor man skulle være politiker for en dag og arbejde med en sag det var faktisk rigtig sjovt :)) 

men her er billeder  af hvad jeg købte og den flotte model han var altså meget pænere i virkeligheden end på billede :)) 

gad vide hvorfor han var der det må da være kedeligt at stå i en butik hele dagen og tage billeder med fremmede, eller hvad? :))









men det var vidst det for idag nu vil jeg gøre mig klar til når jeg skal til kobberbryllup, gider ikke :))

xoxo Christina 

4 comments:

  1. Skønne billeder, & skønne ting du har fået købt dig :-)

    Kig gerne forbi (:
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    Knus Michelle <3

    ReplyDelete
  2. Sikke nogle fine nye ting(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥