Friday, April 19, 2013

New in :))

Heej bloggen så idag var jeg i Slagelse fordi jeg ikke rigtig syntes der var noget at lave derhjemme, ok kom i tanke om at jeg manglede en vandfast eyeliner til min "tight line" som er under de øverste øjenvipper, hvis i forstår, her er et billede :))

nå men grunden til at jeg manglede den er at mine vipper er så tynde, og når jeg har mascara på, bliver de lyftet og så er den lyserøde tightline ret tydelig og det for mine øjne til at se underlige ud, synes jeg :))

nå men anyways jeg tog til slagelse og kikkede lidt rundt der var ikke rigtig noget, men så kom jeg til at tænke på at jeg gerne ville have en ny blush, så jeg kiggede der hvor rimmel, maybelline, Loreal osv. var men  det var alle sådan nogen matte farver altså ikke mat uden glimmer men mat sådan svage farver som jeg synes passer bedre til efterår :)) og jeg synes heller ikke der sådan var nogen ved chanel, dior og clinique så jeg kiggede om der var andre ting jeg kunne tænke mig og så kom jeg forbi nilensjord og fik øje på deres blusher syntes den pinke var sær med alle de brune pletter i, men så prøvede jeg den på og den var faktisk ret flot så jeg købte den :))

nå men her er nogle billeder :))




nå men det var et lidt anderledes new in end jeg plejer at lave håber i kunne lide det, hej hej :))

xoxo Christina♥



5 comments:

  1. Du har en fantastisk, hyggelig blog :-) Jeg vil meget gerne følges, både via google, facebook og bloglovin hvis du har og hvis vi ikke følges i forvejen selvfølgelig :-D

    Min blog:
    www.mia-myself-and-i.blogspot.com

    Knus Mia

    ReplyDelete
  2. Så følger jeg dig via google :-D

    ReplyDelete
  3. elsker den måde du sætter billeder ind på for at man bedre kan forstå hvad du mener, hvis man ikke allerede ved at tingende betyder :D

    Knus Marie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe er da glad for at det hjælper :))♥

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥