Wednesday, May 29, 2013

New in :))♥

Heej bloggen så i onsdags var jeg i centeret igen.... med ida :))♥ det var rigtig hyggeligt vi fik købt kostume dele til ida for sidste skoledag og jeg fik shoppet en lille smule for mig selv :)) senere mødte vi fejer (andreas/idas kæreste) der pjækkede fra klaver teori med en ven, jeg tror han hedder kasper, og man han har et kraftig håndtryk, blev helt forskrækket :)) så gik vi lidt rundt tog på café andreas, kasper og jeg delte en nachos og ida skulle en outsider og bestilte bagt kartoffel og kylling :))

Nå men nu til hvad jeg har købt :))

Min scrub fra Lush føler jeg er alt for hård mod mit ansigt så købte denne her :))


var løbet tør fra min anden og jeg elsker den virkelig så, selvfølgelig skulle jeg have en ny :))


Har haft min lush scrub længe og den er også snart ved at løbe tør så købte denne fra come well, den lugter lidt sært men håber den er god :))


har godt nok 1/3 af min tea tree oil gel wash fra the body shop tilbage men den var på tilbud så købte den aligevel kan jo altid gemme den, elsker den fra the body shop, men vil gerne prøve lidt flere mærker for om jeg kan finde en der e bedre og når jeg finder min yndlings er det den jeg vil blive ved med at købe i meget lang tid indtil jeg måske vil prøve nogle flere :))


og tilsidst denne simple t-shirt med kamera fra veromoda, i øjeblikket når jeg køber tøj fokusere jeg på t-shirts synes nemlig ikke rigtig jeg har nogle.. men sådan er det altid om vinteren har jeg ingen striktrøjer men massere at T-shirts  og om sommeren har jeg masser af striktrøjer og ingen T-shirts, det er sgu lidt sært :))

men det var det for idag :))

xoxo Christina♥



No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥