Tuesday, June 4, 2013

New in :))

Heej bloggen igår tog jeg til slagelse fordi jeg manglede en ting og en ting blev til flere... :)) ups. så tænke at jeg ville vise jer mine nye sager :))

Først var jeg i matas Surprise, nahh egentlig ikke :)) for jeg kom jo til slagelse for en bb cream. overvejede op jeg skulle tage den fra maybelline men så var der 2 for en hos rimmel så det blev disse to rimmel bb creams :))


også kom jeg i tanke op at jeg næsten er løbet for bronzer også summede jeg lidt rundt :)) og kom forbi gosh og så en kæmpe bronzer, som jeg altid har undret mig hvordan så ud for den var jo lukket og sort så man kunne ikke se produktet men så opdagede jeg at der var en prøve neden under og blev helt forelsket i den guld-brune farve tog noget af det på min hånd og det var endnu flottere :)) og nej der er ikke et super flot billede inden i det er et spejl, der da jeg tog billede viser et af vores malerier ;)) har også lige taget noget på min arm så i forhåbelig bedre kan se hvordan det ser ud :))



så tog jeg i bog og ide for jeg ville gerne have en ny bog, så fandt jeg en det hed heksenat jeg gerne ville have men så fandt jeg også 3,4,5 (de havde ikke 2´eren) af alyson noels bøger om en pige der hedder ever og jeg har læst 1´eren så ville jeg have begge bøger men ville ikke bruge så mange penge, kom så i tanke om at tandlægen sagde at det ville være en god ide at starte med at bruge tandtråd, så smuttede i kvickly, hentede tandtråden og lige ved siden af kassen var der en masse bøger så jeg kiggede lige og hvad fandt jeg 2 og 3´eren som var sat ned til 75 kr hver så måtte jeg bare have dem :))



og tilsidt fordi bussen lige var kørt skulle jeg slå noget tid ihjel så smuttede i glitter og der var 30% på alle halskæder og det benyttede jeg mig af, som den moustache elsker jeg er købte jeg self. en moustache halskæde :))


men det var det for nu :))

PS. det ville være rigtig fedt hvis i lige kunne hjælpe mig, jeg laver forskellige new in men ved ikke hvad i bedst kan lide, kan i bedst lide dem som dette her indlæg hvor jeg fortæller hvordan og hvorfor jeg købte det, eller kan i bedre lide at jeg bare sætter billeder ind og kort siger hvad det er?? :)) tusinde tak ♥

xoxo Christina :))♥




2 comments:

  1. Det var da nogle fine ting du fik købt dig :).

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥